X

ברוכים הבאים לחנות המקוונת של מכון הניג

0

סל בריאות מלא

האם גם לכם יש שאלה, שלרופא אין תשובה מספקת בשבילה? גם אתם סובלים ללא פתרון נראה לעין, או שאתם משתמשים בפתרון חלקי? ואולי, אתם לא מצליחים להיפטר מבעיה כרונית אחרת, מטרידה, שמלווה אתכם כברת דרך ארוכה, למשל במערכת העיכול? או ברמת האנרגיה? או בתאווה למתוקים או בחוסר יכולת לרדת במשקל... אם כן, אתם בחברה טובה.

רפואה אלטרנטיבית

 

בשיחה עם יאיר הניג, המטפל הראשי והמייסד של מכון הניג וחברת ,SPIREA קבלנו מידע מרתק על בעיות רבות בתחום הבריאות והרפואה ועל דרכי טיפול אמתיות, המכוונות, כבר משלב האבחון, לשורש הבעיה.

"המצב הבריאותי בעולם בכלל, ובמדינת ישראל בפרט, הוא בעייתי", אומר הניג, "אנשים רבים נאלצים לסבול ללא טיפול או להשתמש בתרופות הגורמות תופעות לוואי בלתי נעימות (בלשון המעטה), או שאינן מביאות לריפוי, ואף ממכרות. זה לא חייב להיות כך. לדוגמה: ישבה אצלי לקוחה שסובלת כבר המון זמן מבעיות עיכול. כמה פרופסורים, מומחים וד"רים סיכמו את בעייתה במעי רגיז ושלחו אותה לתזונאית ולקחת כדורים מדכאי חרדה, אשר להם יש, כנראה, השפעה של מערכת העיכול. היא הגיעה אלי כי נשבר לה לסבול, וכי הטיפולים שקבלה עד היום לא עזרו לה כלל. מהרגע הראשון שהיא פתחה את הפה לדבר על הבעיה שלה, אמרתי לה – "יש לך ריח מהפה של חיידק בקיבה". היא שאלה אותי מאיפה אני יודע, אז צחקתי. אמרתי לה "תני לי לנחש – יש לך גזים, בעיות עיכול, מפריע לך כמעט כל מזון שאת אוכלת, ואת מרגישה חולשה כללית" – היא אמרה איך אתה יודע עלי הכל, זה מלחיץ אותי. אמרתי לה "תני לי לנחש, בעלך מתלונן לפעמים על צרבת..." היא אמרה, נכון, איך אתה יודע את כל זה? אמרתי לה "כי יש לך חיידק בקיבה ומריחים אותו מהפה שלך ואני רק דקלמתי את התסמינים השכיחים למצבים בו הוא נמצא". אז היא שאלה – אז למה הרופאים לא אמרו לי שיש לי אותו, ובבדיקות שלהם אני בריאה? מה, הם לא יודעים מה שאתה יודע?

אז ביקשתי ממנה לשלוף עבורי את בדיקות הדם שלה והפלא ופלא היו כמה ערכים שלא היו מחוץ לתווך, אני מדגיש – הם לא היו מחוץ לתווך, אך לפי הניסיון הם היו לא מאוזנים:

רמת בי 12 נמוכה, רמת מאגרי ברזל נמוכים (FERRITIN), %אאוזינופילים גבוה מ5. כל אלו יחד עם הסיפור שלה, יחד עם הריח ויחד עם מה שראיתי בלשון שלה, בגלגל העין שלה ובבדיקת הרגישות המיוחדת שלנו העיד על חיידק בקיבה.

המלצתי לה על תזונה לא חומצית ונתתי לה 2 פורמולות ייחודית שלנו למצבים מסוג זה. לאחר שבוע היא נכנסה לקליניקה עם בן משפחה ובקשה שאטפל גם בו, וטענה שנעלמו לה התסמינים בקיבה כבר בשלב זה של הטיפול והיא מרגישה יותר טוב. היא הופתעה ושאלה בפליאה, איך רפואה טבעית יכולה להיות כל כך יעילה, ללא מאמץ וללא תופעות לוואי? אז עניתי לה שאנחנו לכתחילה ולא בדיעבד כמו שרבים חושבים. וזה בזכות איכות האבחון ואיכות המוצרים שברשותנו"

מכון הניג וחברת SPIREA הוא הפתרון לכל אלו שמחפשים דרך בריאה וטבעית. ששואפים לטפל בגורמים לבעיה - טיפול בשורש, ולא רק בסימפטומים."

יאיר הניג, פתח את המכון לאחר שנים של סבל מבעיה שהוגדרה "כרונית". רופאים הרימו ידיים בייאוש, אך הוא סלל לעצמו דרך לרפואה בשורש הבעיה. לאחר שהגיע לרפוי מוחלט בעזרת רפואה טבעית בלבד, הוא החליט לחקור את הנושא לעומק. כך השתלם במגוון העצום של גישות טיפוליות, שהמשותף לכולן הוא שהן מרפאות את הגוף והנפש, ולא מחלישות אותו רק כדי למנוע סימפטומים של מחלה.

לאחר שהשתלם באופן מקצועי וצבר ידע עצום, הקים את מכון הניג. המכון מתמחה במיוחד בבעיות שמקורן במערכת העיכול והן שורש כל הבעיות הפיזיולוגיות ואף הנפשיות, וכן במגוון של בעיות אחרות, כגון: השמנה, כולסטרול, לחץ דם, סכרת, דיכאון, חרדה, קשב וריכוז, דלקות עוד...

מה ייחודי למכון הניג?

"ראשית, מכון הניג מהווה one stop shop, מעין בית אחד המכיל מכלול של אבחונים ומגוון טיפולים מותאמים לכל בעיה. אולי ההגדרה המדויקת ביותר למכון הניג היא – ידע מקיף ועצום במגוון אדיר של שיטות וגישות טבעיות, המציעות בריאות, רפואה והחלמה מסבל.

אנו משתמשים ברפואה פונקציונלית בה אנו 'עולים' על שורש הבעיה, בודקים מהו אורח החיים של הלקוח, וההשפעות שלהן על חייו, בודקים מהם הקשיים הרגשיים והנפשיים שהוא חווה, ואז מתאימים עבורו את טיפול אישי ומשיבים את האיזון לגופו.

מכון הניג הינו בית מרפא המשלב חנות טבע ייחודית – כלומר, בירושתנו מוצרי בריאות שנמצאו יעילים במחקרים וניסיון קליני בשטח והכי איכותיים וטבעיים כאחד. את המוצרים שלנו לא מוצאים באינטרנט ולא בחנויות הטבע כי אנחנו מפתחים ומייצרים את הכל בעצמנו באישור משרד הבריאות והכשרות הכי מהודרת"

מה הם סוגי הטיפולים המוצעים במכון?

"הטיפולים הם לא הנושא אלה היכולת שלנו לעזור במקרים בהם לא הייתה עזרה אמיתית. כולנו שמענו כבר את הכל על התרופות, התוספים, המחלות וכל השאר... לכל אחד יש את האג'נדה שלו בין אם הוא מאמין בשיטה כזו או אחרת או לא. במכון הניג וחברת SPIREA, אנחנו מעמיקים את הידע על כל השיטות והטיפולים, בודקים מה יעיל באמת ונותנים את המענה העמוק והאיכותי ביותר. אנחנו מוצאים את הספקים הטובים ביותר לצורך הבטחה שלמכון הניג יהיו את צמחי המרפא, ההומאופתיה, תוספי התזונה, הקוסמטיקה האורגנית, המשחות והשמנים האיכותיים, הבריאים והטובים ביותר שניתן להשיג. 

אין עוד מכון כזה שמאגד את כל השיטות ונותן את המענה לפי מה שמטופל צריך. רוב המטפלים היום נותנים את מה שהם למדו. אך, במכון הניג תופרים את הטיפול לפי מה שלקוח צריך ולפי מה שהוא יכול ורוצה לעשות.

למי הצלחתם לעזור עד כה?

"חלק גדול מהאושר והסיפוק שלי, הוא לפגוש ולשמוע בכל יום אנשים שהצלחנו לעזור להם. למרות שהסיפורים כה רבים (מדובר בכמה סיפורים מידי יום!) כל אחד מרגש בפני עצמו. הוא לא "סיפור" אלא בן-אדם שהצליח להיפטר מסבל. אביא דוגמא אחת: לפני שבועיים הגיעה אלינו אישה שתיארה סבל ממושך ממיחושים במערכת העיכול, דלקות בדרכי השתן, גרד בעור, חשק עז למתוקים, עצירות ועוד תסמינים. לאחר שני טיפולים רגשיים, ניקוי מערכת העיכול וצמחים שהתאמנו עבורה, היא בשרה לנו בהתרגשות שהכאבים במערכת העיכול חלפו עברו ועימם תחושת הגרד והחשק למתוק וציינה כי היא חשה מאוזנת יותר פיזית ונפשית."

"זו לא נוסחת קסם" מבהיר יאיר הניג, "דרושה עבודה והתמדה".

אבל אנחנו, שראינו את היקף הידע, המקצועיות, ההבנה ובעיקר את התוצאות המדהימות - חשנו שיש כאן בשורה אדירה לכל אחד ואחד ששואף לחיות טוב יותר.

לבריאות!

אנשים שקראו את המאמר התעניינו ב...

RLX

RLX 100ML HENIGPRO

להורדת לחץ ומתח נפשי

פורמולת HENIGPRO RLX היא פורמולה מרגיעה ומאזנת מערכת עצבים ונפש.

איזון מושלם לקשב, ריכוז ושלווה.

איך מכניסים רוגע ושלווה לגוף ונפש מתוחים?

בתקופה השחורה ביותר שידעה מדינת ישראל, אי אפשר להימנע מסטרס ואפילו חרדות.
מצד אחד אלו תופעות הישרדותיות וטבעיות, אך הן גם סכנה לבריאות הגוף והנפש אם לא מטפלים בהן בזמן אמת.

אז מה עושים כדי להמשיך לתפקד בעבודה, עם הילדים ועם עצמנו?
יש פתרון טבעי ומוכח שכבר אלפי ישראלים נעזרים בו ב10 שנים האחרונות.
RLX - פורמולה ייחודית העשוייה מ-100% צמחי מרפא טבעיים, המסייעת בהרגעה משמעותית ומנמיכה את עוצמות הסטרס והחרדה.

375 ₪
RLX + IMU24/7 + ABG10+  שילוב מנצח לגוף ונפש
676 ₪ במקום 845
RLX30ML

RLX 30ML

להורדת לחץ ומתח נפשי

פורמולת HENIGPRO RLX היא פורמולה מרגיעה ומאזנת מערכת עצבים ונפש.

איזון מושלם לקשב, ריכוז ושלווה.

איך מכניסים רוגע ושלווה לגוף ונפש מתוחים?

בתקופה השחורה ביותר שידעה מדינת ישראל, אי אפשר להימנע מסטרס ואפילו חרדות.
מצד אחד אלו תופעות הישרדותיות וטבעיות, אך הן גם סכנה לבריאות הגוף והנפש אם לא מטפלים בהן בזמן אמת.

אז מה עושים כדי להמשיך לתפקד בעבודה, עם הילדים ועם עצמנו?
יש פתרון טבעי ומוכח שכבר אלפי ישראלים נעזרים בו ב10 שנים האחרונות.
RLX - פורמולה ייחודית העשוייה מ-100% צמחי מרפא טבעיים, המסייעת בהרגעה משמעותית ומנמיכה את עוצמות הסטרס והחרדה.

139 ₪ במקום 182

מאמרים נוספים

לקבלת עידכונים והטבות הרשמו ונהיה בקשר