X

ברוכים הבאים לחנות המקוונת של מכון הניג

0

תחושת בטן טובה - ישראלים נרפאים מבעיות בקיבה ובמערכת העיכול

אפשר לקרוא לזה סבל נסתר: אחוזים רבים מהישראלים סובלים מבעיות כרוניות במערכת העיכול, שגורמות להם כאב רב ופוגעות באיכות החיים שלהם. מדוע הן נגרמות, מהן ההשלכות של הזנחת הטיפול, ואיך זה שמכון אחד מצליח לרפא אותן ללא תופעות לוואי? כל התשובות בכתבה הבאה.

תחושת בטן טובה - ישראלים נרפאים מבעיות בקיבה ובמערכת העיכול

עבור אינספור ישראלים, כל יום שמתחיל מביא איתו כאב וקשיים. לחלק, ארוחה מחוץ לבית היא סיוט שהם מוותרים עליו. אחרים נאלצים לצום במפגשים משפחתיים, כי שוב שכחו להכין מנה במיוחד עבורם. רבים חיים תמידית במרחק מטר מכולם, ואפילו ילדיהם מסיטים מהם את הראש בגלל הריח שיוצא להם מהפה. לכל אלה לא פעם מתווספים צרבות, כאבים בבטן, עייפות כרונית, נפיחות בקיבה ודלקות חוזרות ונשנות. אם התסמינים האלה מוכרים לכם אישית, כנראה שגם אתם חלק מ"המועדון" של הסובלים מבעיות כרוניות במערכת העיכול.

למועדון הזה אף אחד לא היה בוחר להצטרף: הטיפולים הנפוצים לבעיות במערכת העיכול לא מרפאים אותן. התשובות של רופאי המשפחה וקופות החולים נעות בין "אין מה לעשות" לטיפולים אגרסיביים עם סיכויי הצלחה נמוכים, כמו הכמויות העצומות של האנטיביוטיקה שמקובל לתת נגד חיידק ההליקובקטר או הדיאטה הקיצונית שמציגים כטיפול לקנדידה. השיטות האלה פשוט לא עובדות. במקרה הטוב, הן נותנות הקלה מוגבלת לכאבים ולקושי היומיומי. במקרה הרע, הן מחמירות את המצב. לא פלא שרוב הישראלים מוותרים בסופו של דבר על התקווה להחלים ומקבלים את הכאב כגזירת גורל.

יאיר הניג מוכיח עד כמה הגישה הזו מוטעית ומדוע אין סיבה לוותר על התקווה. כפי שהמוני ישראלים גילו בזכותו, לבעיות כרוניות בקיבה ובשאר מערכת העיכול יש פתרונות אמיתיים, טבעיים ומהירים.

בראיון בקליניקה הראשית מסביר לנו הניג, המומחה שעומד בראש מכון הניג הנושא את שמו, מדוע אלפי אנשים מכל גיל ומגזר נוהרים אליו כבר שנים. אולם התשובה ברורה עוד לפני תחילת השיחה: הניג, אדם אנרגטי ונעים הליכות, שופע ידע אדיר וניסיון רב, והתוצאות המופלאות של הטיפול אצלו מפרסמות אותו מפה לאוזן.

יאיר, איך מצליחים לרפא בעיות שהגורמים שלהן לא ידועים?

"תן לי לחדש לך – אנחנו יודעים לזהות את הגורמים לכל בעיה במערכת העיכול."

מה זאת אומרת? הרי ברוב המקרים האבחונים לא מוצאים סיבה ברורה.

"מכיר את המשפט 'מחפשים את המטבע מתחת לפנס'? כמו כל בעיה בחיים, כדי לגלות את התשובות הנכונות צריך לדעת איפה להסתכל ומה לשאול. באבחונים הרגילים מחפשים רשימה קבועה של גורמים, כמו חיידקים ופציעות פנימיות או גידולים, במקום לשאול מדוע הבעיה נוצרה מלכתחילה. ככה לא מקבלים פתרונות של ממש אלא תווית מעורפלת כמו 'תסמונת המעי הרגיז' וטיפול שמקל רק בקושי על הסבל. אבל אם באמת מתעניינים במטופל, אם מקשיבים לו ומביטים עמוק כמו שעושים במכון הניג, התשובות נגלות בקלות.

בקצרה, בעיות כרוניות במערכת העיכול נגרמות בגלל מגוון סיבות, כמו מזון מעובד, רעלנים, שימוש בתרופות מסוימות, תזונה לקויה, מתח נפשי, חיידקים, פטריות עובש, שמר ורעלנים. אצלנו מגלים את הסיבות האלה בקלות. מעבר לבדיקות הדם, אנחנו מקשיבים לסיפור החיים של המטופלים שלנו, עורכים בדיקות בגלגל העין ובלשון כדי לאתר גורמים שלא מופיעים בבדיקות הדם ובגסטרוסקופיה ומשתמשים במספר רב של כלים נוספים כדי לקבל את כל התשובות במהירות."

אם האבחון מהיר, הטיפול בוודאי יהיה מסובך.

"אז אפתיע אותך. הטיפול מהיר ופשוט, והוא מעניק ריפוי אמיתי המעלים את הכאב והקושי אחת ולתמיד. כי כשמוצאים את הגורם לבעיה, מוצאים גם את הדרך לפתור אותה מהשורש. אחת הדוגמאות הטובות ביותר היא הטיפול הנפוץ לחיידק ההליקובקטר. הרי למה החיידק מתפרץ פעם אחר פעם גם אצל מי שקיבל כמויות גדולות של אנטיוביוטיקה נגדו? בגלל שלא ריפאו לו את שורש הבעיה. היא עדיין קיימת אצלו מתחת לפני השטח, והיא תמצא דרך להופיע שוב עם אותם תסמינים או עם חדשים. במקום צרבת יהיה נזק לקיבה, ובמקום כאבי בטן תהיה עצירות, וכך הלאה עד שעלולה להתפתח מחלה קשה. כמו צינור שדולף בקיר – גם עשרים שכבות צבע לא ימנעו מהכל להתפוצץ. זה מעגל שאי אפשר לעצור אם לא מטפלים בבעיה עצמה. לכן מגיעים אלינו כל כך הרבה אנשים שעברו טיפולים אצל אחרים. הם מבינים שאנחנו, ורק אנחנו, יכולים לגלות מדוע התסמינים מופיעים אצלם וניתן להם פתרון אמיתי."

איך אתם עושים את זה?

"דבר ראשון, במכון הניג עובדים רק בשיטות טבעיות. הרי הכאב ושאר התסמינים נובעים מנזק במערכת העיכול, וטיפול אגרסיבי עלול להחריף אותו. גם כאן, האנטיביוטיקה שבדרך כלל נותנים להליקובקטר היא דוגמה מעולה. לא רק שהיא לא מונעת מהחידק הזה לחזור, היא פוגעת ברירית הקיבה ובאיזון הטבעי של החיידקים במעיים, וכך מתחילה תגובת שרשרת של בעיות שיצוצו בהמשך הדרך. זה לא מה שעושים במכון הניג.

אצלנו משתמשים בתשובות מהאבחון כדי לעשות 'ריסטארט' למערכת העיכול ולחזק את נקודות החולשה של המטופל, כמו מערכת החיסון, וכך הבעיה נעלמת ופשוט לא נוצרת שוב. זה נקרא רפואה טבעית: אנחנו משתמשים בפורמולות ייחודיות של צמחי מרפא, בתוספי תזונה ממוקדים ובכלים עדינים ומדויקים כדי לסלק זיהומים ולרפא. וכמובן, הכל נעשה בסטנדרטים המחמירים ביותר. כל הפורמולות ותוספי התזונה שלנו, לדוגמה, מיוצרים במפעל המאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי וה-FDA האמריקאי."

איך זה שאחרים לא משתמשים בשיטות האלה?

"לדעתי זה נובע משמרנות ומחוסר היכרות. תראה, אני עצמי גיליתי אותן אחרי דרך ארוכה. למעשה, זה קרה רק בעקבות המקרה האישי שלי. אי אפשר לראות את זה עליי היום, אבל סבלתי מבעיות קשות במערכת העיכול מאז שנולדתי. הוריי הוציאו הון כדי שאבדק אצל המומחים הנחשבים ביותר, והדבר היחיד שיצא מזה היא אבחנה של 'מעי רגיז' ורגישות למוצרי חלב. הרופאים רשמו לי תרופות שגרמו לתופעות לוואי רבות ולא עזרו לי בשום צורה. חייתי שנים בסבל נוראי, וכך הגעתי לרפואה הטבעית והמשלימה. ניסיתי הכל, אבל באמת הכל, עד שמצאתי שיטות שבאמת עובדות. הן ריפאו אותי לחלוטין, באופן טבעי וללא שום תופעות לוואי.

נדהמתי ממה שקרה, והבנתי שקיבלתי הזדמנות נדירה לעזור לאחרים, לכל מי שהתרוצץ כמוני מרופא אחד לאחר בתקווה שהסבל ייעלם. נרשמתי ללימודים וחקרתי את תחום הרפואה הטבעית על בוריו, התמחיתי אצל דוקטורים ונטורופתים מהשורה הראשונה. התוצאות היו מדהימות, כבר מהרגע הראשון. את מכון הניג הקמתי ב-2013, והכשרתי צוות יוצא מהכלל להשתמש בשיטות המוכחות האלה. מאז אנחנו מרפאים כל מי שסובל מבעיה כרונית במערכת העיכול, גם את המקרים הקשים ביותר. זה קורה בזכות צוות רב תחומי ושיתוף פעולה עם מומחים כמו הד"ר לנטורופתיה אהרון בני, שהגיע אלינו מארה"ב, והפסיכיאטרית ד"ר סבטלנה גרישין. הרי, כפי שהמחקרים העדכניים הוכיחו, למערכת העיכול יש קשר ישיר למצב הרגשי והנפשי שלנו."

יאיר הניג הוא דמות נדירה בנוף הישראלי. לטלפון שלו הגיעו אינספור הודעות ממטופלים ומצוות המכון במשך רוב הראיון, והניג הצליח להעניק לכולם יחס חם ואישי ואף חיפש ביומן הפגישות העמוס שלו זמן פנוי כדי לראות מקרה דחוף במיוחד.

"עד לפני כמה שנים, לרוב הישראלים שסובלים מבעיות כרוניות לא הייתה אפשרות לקבל טיפול שירפא אותם. הם הסתפקו בהקלה זמנית במקרה הטוב, ולא מעט מהם הפסיקו לחפש פתרון כי התחילו להאמין שאין להם ברירה אלא 'לחיות עם זה'. אבל זאת טעות חמורה, שכן התסמינים שלהם (כמו כאבי בטן, צרבות, גזים, עצירויות, שלשולים, עייפות אחרי הארוחה ורגישות למזון) נובעים מבעיה עמוקה יותר. אם נסתפק בהפחתת התסמינים או נדחה את הטיפול, היא עלולה להחריף ואף להוביל למחלות קשות. זה כמו לשים פלסטר על פצע עמוק ולהתפלא שהוא מחמיר. במכון הניג מקבלים טיפול אמיתי, שפותר את הבעיה מהיסוד, ולכן פונים אלינו אנשים שהופכים עולמות כדי להגיע במועד הקרוב ביותר. אני יודע באופן אישי מה הם עוברים מדי יום, אז אני עושה הכל כדי לעזור להם מכל הלב."

בעצם, הקושי שלהם משולש: גם בעיה שלא מזהים, גם תסמינים שמחריפים, וגם תסכול בגלל הטיפולים שניסו עד עכשיו.

"בדיוק כך. זה מה שמבדיל בין מכון הניג לכל קליניקה או מכון אחר. אנחנו מסבירים לכל מי שפונה אלינו: אל תתייאשו. יש לנו טיפול עבורכם. בואו עכשיו ונסייע לכם, לפני שהמצב חס וחלילה יחמיר. כל כך הרבה ישראלים מתמודדים עם הסבל הזה, עד שפתחנו ארבעה סניפים ברחבי הארץ רק כדי להתמודד עם הביקוש. לפעמים הביקוש הזה מגיע ממקומות מפתיעים, כמו המורים שלי, שרוכשים מאיתנו את הפורמולות הייחודיות שפיתחתי לאורך השנים, לשימוש בקליניקות שלהם."

אם גם אתם סובלים מבעיה כרונית בקיבה או בשאר מערכת העיכול, אל תוותרו על התקווה. לכאב ולקושי שלכם יש כיום אבחון ריפוי. לחצו כאן כדי לשמוע עוד על הטיפול הטבעי של מכון הניג, המומחים המובילים בתחום.

אנשים שקראו את המאמר התעניינו ב...

RLX + IMU24/7 + ABG10+  שילוב מנצח לגוף ונפש
676 ₪ במקום 845
RLX

RLX 100ML HENIGPRO

להורדת לחץ ומתח נפשי

פורמולת HENIGPRO RLX היא פורמולה מרגיעה ומאזנת מערכת עצבים ונפש.

איזון מושלם לקשב, ריכוז ושלווה.

איך מכניסים רוגע ושלווה לגוף ונפש מתוחים?

בתקופה השחורה ביותר שידעה מדינת ישראל, אי אפשר להימנע מסטרס ואפילו חרדות.
מצד אחד אלו תופעות הישרדותיות וטבעיות, אך הן גם סכנה לבריאות הגוף והנפש אם לא מטפלים בהן בזמן אמת.

אז מה עושים כדי להמשיך לתפקד בעבודה, עם הילדים ועם עצמנו?
יש פתרון טבעי ומוכח שכבר אלפי ישראלים נעזרים בו ב10 שנים האחרונות.
RLX - פורמולה ייחודית העשוייה מ-100% צמחי מרפא טבעיים, המסייעת בהרגעה משמעותית ומנמיכה את עוצמות הסטרס והחרדה.

375 ₪

מאמרים נוספים

לקבלת עידכונים והטבות הרשמו ונהיה בקשר